äta mat !!

är så trött ! körde lina och lasse till arlanda igår natt , eller i morse , jag körde inte vill jag påpeka hehe!
det var lite jobbigt att säga hej då till lina för vi kommer ju inte ses förens jul :( vart lite ledsen eller väldigt ledsen.
jossan följde också med :D men sen lära jag säga hejdå till henne med hon åker hem till linköping ikväll. det var inte  heller roligt:( men men det lära ju ske!!

jag och Mikael har fått tagit över linas och lasses lägenhet nu dom två veckorna som dom är borta :D mysigt
vi var och handla mat och sånt idag, så nu ska ja göra köttfärsås, mums ! 

imorgon blir det att åka hem till pappa och träffa dom och lite släkt , käka lite mat och så vidare!

bye bye


Mikael<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0