Att säga hej då till dig kommer bli det svåraste jag gjort i mitt liv!!

snart snart!


grillat idag med familjen  hos  karin och torgny, det var gott ;)

Vi gratta karin som fyllt 41 och att torgny har vunnit en båttävling , han är nu världsmästare ! jävligt coolt tycker jag ! fick se medaljen och lite bilder :)

just nu är jag hos älskling ska snart se film ! tyväär måste jag upp kl 06,00 . fast jag var ledig ,men jag ville göra carro en tjänst hon har jobbar väldigt mycket i sommar fattar inte hur hon orkar faktiskt !!!!!

fyra dagar har jag kvar sen ska ja vara ledig tills jag åker , måste tvätta och packa umgås med vänner familj , släkt och så klart darling;)  jag börjar bli nervös .


ha en bra kväll bye  bye ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0