Don't go wasting your emotion ,Lay all your love on me; )

idag är det tisdag  har jobbat idag börja 7 , men den mobilen jag hade , hade fortfarande vinter tid så jag gick upp 5 imorse typ och var redo att dra till jobbet kvart i sex :) hahaha !! lite sur jag vart

var ett bra tag sen jag skrev här! tänkte ta tag i det nu hehe!

snart är sommaren slut och hösten börjar ta plats , skönt enligt mig tycker mycket om hösten.men sommaren har varit väldigt rolig! en av mina bästa.

i fredags var jag med jossan lina och anna ! the boys var i johns stuga , så vi hade en mysig tjejkväll. i lördags  var jag med jossan, vi spela typ vänd tia hela dagen"jag vann hela tiden", och så baka scones och paj :) mums

sitter hos mike just nu kom nyss ifrån Järbo , har varit hemma hos mamma en sväng sen till pappa och gratta sherlyn som fyllde 28 tror jag haha ;). sen vart det en sväng till mikes pappa och Helena!
imorgon blir det gävla med jossan , ska fråga lina med fan! 
ihelgen verkar det iaf som att de ska bli kräftskiva roligt roligt , ska försöka hålla mig nykter eller lagomt iaf i år:) eller jag ska!!!!

gud jag vet inte vad som händer i höst har ingen anning, lite läskigt men ändå ganska härligt !



nu mysa ;)

Honey honey, let me feel it, ah-hah, honey honey
Honey honey, don't conceal it, ah-hah, honey honey
The way that you kiss me goodnight
The way that you hold me tight
The way that you're holding me tight
I feel like I wanna sing when you do your thing ;)
Mikael du är den bästa , den underbaraste <3.


tänkte bjuda på lite bilder från sommaren!





jag Ofelia Andreas Evelina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0