En dyr dag!!

nu har jag äntligen köpt med dator :D sitter vid den nu haha !! jag gillar den vet inte riktigt vad det är för dator kan skriva det sen när jag vet.

sitter jsut nu och vid datorn kollar även lite på tv.

igår blev det en dyr dag , en dator , en datamus en adapter eller hur det stavas , två block , en kjol och en tröja!! måste även köpa en dataväska och en musmatta men det blir nästa vecka!!!


om tio dagar åker jag, är lite nervös men det kommer nog mer sen !!!!!!
tänkt att ja ska lämna min baby i nästan 4 månader:(

ne nu börjar hem till gården snart , bye bye



Kommentarer
Postat av: .Anna

Kommer sakna dig när du drar..

2008-08-24 @ 11:24:20
URL: http://annaangeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0