hemma!

ska sova hemma idag ! blev så ändå.

köpte hand cream på aptoketet idag har så torra händer, sen köpte jag även listerine för att motvärka tandsten !man måste ju vara rädd om sina tänder.

Jossan hjälpte mig att göra om min blogg lite ! rosa är sött . 


jag tycker det är så hemskt det där arboga grejen får ont i magen !fyfan var är samhället på väg ?
ska man gå runt och vara rädd att ens nya pojkvän/mans ex ska döda en för  att den är helt galet svartsjuk? jag fattar inte. 


 snart börjar hell`s kitschen

god kväll

Kommentarer
Postat av: èmma

tjo :)

kunde inte sova mer så tittar in och säger gomorgon. Hehe!

hoppas allt är bra

kram

2008-08-29 @ 05:08:01
URL: http://enlitentax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0