in bryssel!

nu är jag i Bryssel, det känns roligt men endå lite jobbbigt men så är det nog dom första dagarna ,var jobbigt att säga hej då till familjen och min älskling,fy vad jobbigt !

men ja blev mycket gladare när jag fick internet att funka och när jag fick göra ordning i  rummer , deras hus är vädligt fint , ska visa sen , knäppa kort i morgon !

nu är jag väldigt trött , bryssel flygplats är väldigt stor jag tror jag fick gå i nästan en halvtimme för att kunna komma till sjävla antre hallen! helt sjukt, plus att det var sjuk varmt  svättades som fan vilket jag aldrig brukar göra.
men nu är jag här . kolla runt lite med familjen , kolla tunnelpannan och sånt , imorgon blir jag typ själv hela dan till sex. ska kika mig omkring köpa tandborste och lite saker. tänkte kanske baka med!

skriver med imorgon nu vill jag sova:)


Kommentarer
Postat av: felicia

Godnatt Gumman,Älskar dig

Kram Mamma

2008-08-31 @ 22:26:00
URL: http://feliciap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0