sibylla korv !

lova min underbara pojkvän igår att vi ska äta "pommes" och korv !ikväll !  och då är väl sibyllas korv bäst antar jag ! lite mer köttmängd än typ godingar , vill inte ha tjockkorv iaf.  jag tror han vill äta det för jag göra en god dressing till ! den är mums.

nog om korv !
 
snart ska ja till farmor och äta smörgåstårta, gulligt av henna att göra en innan jag åker! men blir bara en smal bit för mig nu när ja ska äta korv. ska även följa min söta lilla syster till bussen!

denna dag går väldigt sakta men har hunnit med en hel del!

jag funderar nästan hela tiden vad ja ska göra när jag kommer hem från bryssel . jag vill börja plugga igen men till vad? finns så mycket att välja! någon som vill ge mig tips på bra utbildningar som passar en som inte gillar matte sådär jätte mycket ? hehe!

jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0