trött!!

jobb idag ,upp klockan sex mysigt som fasiken! he

Efter jobbet drog jag med Jossan till Gävle för att kika på årets cityfest, och det var ju som sagt ingen övveraskning, fan alla stånd eller var det heter och mat ställen står ju för fan alltid på samma plats, haha roligt du!
men vi gick inte runt där så mycket , vi kika mer på kläder , mycker roligare!
jag har faktiskt fyndat idag, köpte en svart väska , för 129 kr på rea då ! sen en svart tröja för 250 från mq  , stockh LM också rea!. sen köpte jag en siden sjal på  secondhand som kosta 60 kr , riktigt fin!  så det har varit en väldigt bra idag :).

sitter just nu hemma i Järbo som inte händer allt för ofta numera! men jag tycker det är underbart att få vara hemma lite.

tänkte även säga att träning står på min göra lista längre fram här, sommaren har blivit för mycket grill alkohol och sånt.



 jag har fått abba feber! måste jag även tillägga



mikael är den bästa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0