väldigt bra tajming !

igår efter sex and the city började det en film som jag inte vet vad den heter, men i alla fal , så sprängdes planet i filmen! jag stängde av filmen efter det. Jag ska flyga om fyra dagar ! fan jag kunde inte somna efter det. Jag är rädd väldigt rädd!!'


ska hem idag, måste träffa familjen . Anders åker till riga imorgon men jobbet , Evelina åker till Tunisen och jag till bryssel . så man vill ju ses lite innan alla försvinner. men jag tror att ja åker tillbaka hit sen , vill mysa med min babe .

haha ja sitter och kollar på saltkråkan ganska mysigt faktikst , barnminnen

skriver mer sen!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fin blogg :)

2008-09-06 @ 18:25:05
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0