barnvakt !

idag hade jag roliga sake planerade , sophie skulle komma hem till mig , vi skulle äta frukost tsm och så skulle vi se på p.s i love you. sen träning! men så klart blir Gabriel sjuk, han har problem med halsen, fast nu är han pigg och piggare blir han när clara går till jobbet då ska han leka och ha sig! haha men så är ju  barn. ska visa han julkalendern eftersom vi inte har svenskt tv så har dom aldrig sätt det förut!  fattar  vad lite jag har kollat på tv dom är månaderna, kanske samanlagt det är 4 h haha helt sjuk, hemma kollade jag typ 4 h om dagen men nu har ja insett att man kan göra andra saker än att se på tv.

igår efter lucian träningen gick ja och tjejernna och kolla vid grand place dom har ju juldekorerat där och så hade dom någe ljusspel ganska häftigt dom spruta ut såpbullor på slutet haha! sen gick vi och fika och hade det trevligt !

sen senare idag när ja inte ska jobba blir det att baka pepperkakor och dricka glögg på kyrkan med alla au pairerna, sen har jag och sanna bestämt att vi ska åka skriskor, dom har gjort någon skriskobana någonstans kommer inte ihåg platsen just nu , där kan man hyra skriskor, det kommer att bli så mysigtt! faktiskt så är hela min helg planerad ! imorgon blir det Antwepren , sen på kvällen ska ja äta middag med sophie på någon thairesturange.  på söndag är det julkonstert med svenska kören! vi ska vara med med vårat luciatåg, kommer säkert bli roligt!

det ska bli roligt att få komma hem snart !  men ja kommer att sakna allt här väldigt mycket men så är det i livet man måste lämna saker, för att vara med om nya!   det är faktiskt jobbigt att vara ifrån sin familj så här länge! men man lär ju sig saker på det med !


nu ska ja kila ciao puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0