bye bryssel

imorgon åker jag hem till sverige!  det känns så konstigt att ja aldrig mer ska sova i denna säng eller vara i detta rum , träffa barnen varje dag ! eller det som är mest tråkigast är att ja inte kommer träffa mina vänner här, eller klart ja kommer träffa vissa , det det har vi allt planerat. men vissa vet jag att ja inte kanske kommer se igen!  men sånt är ju livet .

helgen har varit väldigt rolig, var hos anna på förfest i fredags, ät ost och kex och så! sen drog vi till celtica där vi också stannade hela natten! sen igår träffade jag emelie en stund, vi käka lite lunch på cheescake. senare på kvällen var jag till natta, jag anna och natta skulle se på film men det blev en massa prat istället, var mysigt.. tråkigt att dom åker senare idag och jag blir ensam kvar här..  är ju sist ut här ifrån haha!

min tid här ibryssel har varit helt underbar,  de bästa månaderna i mitt liv! så jag känner  nu att det är den bästa tiden att åka! man kanske måste sluta när man har som roligast,  om ja hade stannat till sommaren kanske jag hade tröttnat helt och tyckte allt var trist och jag vill inte minnas detta så! vill komma hem och ha världens bästa minnen.  men så klart är detta sorligt, men jag har faktiskt min älskade familj att komma hem till och så klart mina underbara vänner där hemma!

Kommentarer
Postat av: Ofelia

Saknar dig as mycket. Pappa lura mig och sa att du skulle stana två veckr till puss puss saknar dig <333

2008-12-21 @ 15:44:15
Postat av: Ofelia

Dom bästa månderna i ditt liv. Tack så mycket. puss puss. Ses i morgon

2008-12-21 @ 15:49:32
Postat av: fia

saknar diig

2008-12-21 @ 21:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0