helt jävla ärlig!

jag är nog den bästa människa på denna jord , jag är inte full när ja skriver detta ! men jag tycker att det är så iaf , och dom som inte tycker det är dum i huve!  eller kankse inte så dramatiskt men  jag är ju som karro säger  en kvinna för sig ;)  hon är så goo hon..


kom nyss hem från natofesten ! den var roligt , hade mina snygga nya skor på mig ! älskar dom.
kommer sakna mina tjejer så mkt men vi ska ha mys hemma hos mig iveckan innan alla åker!
sen har ja planerar lite så vi kommer ses igen , det lovar jag!


lucian  gick bra också idag  , vi sjöng fint och min vers som ja sa gick helt ok ! hehe
puss nu vill ja sova ska fika klockan 16.00 , så ni som ser detta så är det på  cheescake! pusss


jag och carro !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0