pälsmössa!

har nu köpt mig en pälsmössa ! ska visa bild sen , den är ljusbrun och ja tycker om den.
mamma har du lust att ringa mig när du ser detta ? behöver din hjälp med en sak! hihi

sitter och skriver i köket , håller på att laga mat fisk och ris blir det och ärtor.
jag har bestämt att ikväll ska ja mysa med mig själv , kolla på serier och äta popcorn!  mumma

var ju även till affären idag och skulle kolla det där med skorna , gick bra ska få välja ett par nya skor , så det syssla jag med några timmar idag men hitta inte några som ja kunde ha alla var för stora så dom skicka mig till en anna affär typ på samma gata, där fanns det mer skor ! men ja sa att ja skulle komma tillbaka imorgon istället tar även med mig louise som får vara mitt smakråd !

nu måste ja göra klart maten ! caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0