shit pommesfrites haha!

va fult det där lät du!

idag har jag varit med fia lite så där under dagen! vi käka lunch , broccolisoppa som ja gjorde helt själv, och sen köttbullar mums. sen var vi iväg och köpte några julklappar så två till är klara, känns skönt! sen vart de träning , kickboxning ! så jobbigt idag hade spya i halsen efter sista övningen men det är bara skönt haha , då känner man att man lever.  fick även beröm för mina sparkar idag, tränan stanna och kolla på mig ett tag! måste verkligen forsätta med detta när ja kommer hem, älskar det !

nu tänkte ja sova så ja är pigg imorgon , ska julhandla lite tänkte jag eller iaf kika på lite saker som kanske blir julklappar. men det tråkiga är ju att ja inte kan köpa så stora saker så hoppas inte alla förväntar sig så mycket saker , har inte plats i min väska tyväär!

kanske även i veckan ska träffa en viss fransman! får se om ja vill haha! men låter trevligt iaf.

caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0