städtant!

pepparkaksbaket gick bra igår, fast ja råkade bränna fast en plåt typ men dom gick att äta endå! satte även på lite svensk julmusik för att få upp stämningen lite!

nu på morgonen har jag gjort rent ugnen , mikron plus alla saker som är i ugnen och mikron, sen har ja stekt pannkakor och snart ska jag göra klart soppan som vi ska ha till middag, kanske man undrar varför jag göra detta på morgonen när man äter runt sex, men det är så att jag måste följa med clara och barnen till deras doktor lite senare idag, och då tänkte jag vara snäll och göra klart middagen nu så slipper vi äta så sent. jag är verkligen en vänligsjäl.

sen ska ja hinna med träning gå till posten, äta lunch, hämta barnen vid bussen. sen lite senare ikväll har jag luciaträning.




Kommentarer
Postat av: fia

hihi sötisar! å va du är snäll! hih

2008-12-04 @ 14:40:53
Postat av: nathali

haha förmodligen :) jag använder herbal esseces eller hur det nu kan stavas ;P men överdrev lite med varanna vecka hah a;P

2008-12-04 @ 20:54:34
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: mamma

första gången du inte bakar pepparkakor hemma.

saknar dig

2008-12-05 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0