tappade lite sugen! haha

orka inte skriva igår !  men igår iaf . somna runt lite över sex, efter en väldigt rolig ute ikväll med tjejerna och två andra , en gammal au pair och en som har pluggat här om ja mindes rätt ! hade roligt iaf ..
sen var ju det julkonsert och det gick vele bra då ! lite trött var jag och det var svinkallt i kyrkan så man skaka med ljuste hela tiden och ina fötter var så frussna att jag inte gick alldeles rakt haha! men det var roligt.
sen blev det fika eller mat på en trevlig restaurange med några trevliga jäntor! sen for ja hem och sov..

ja idag då , har väl inte gjort så mycket idag ,måndagar är ju inte min favvo dag precis! men träning och luciaträning blev av. har ju så klart även jobbar idag! gabriel fick för sig att kasta ner sin väska för alla trappor och så klart gick väskan sönder och han hade även en mjölkgrej däri som också gick sönder så det  vart mjölk över hela golvet ! haha.. jag tillät så klart han inte göra detta men ibland hinner man inte med allt , och dom är överallt hela tiden! clara blev iaf väldigt arg och jag tror inte jag hört henna skrika så mycket förut ! inte på mig då,utan på gabriel.

har faktiskt även varit på en liten biltur med fia oh carro!

nu tänkte ja sova  sov gott alla caio

Sanna på en Restaurange i Antwerpen! fan va roligt vi hade haha!
 

jag på väg till Antwerpen ! inte så vackra tåg dom har här.


Kommentarer
Postat av: Sanna

neeej, vi glömde fota husen! :S

2008-12-09 @ 13:43:52
URL: http://skalamandariner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0