Uppe med tuppen!!

ja det tycker jag man kan säga att jag är iaf! jag går upp sju typ nästan varje morgon , jag  r ju van nu men det är jobbigt endå att just kliva upp ur sängen som är så varm och skön!

idag ska jag leta vidare efter skor! vill igentligen ha pengarna tillbaka men det får jag icke ! men som ja skrev igår så ska Louise få hjälpa mig. Clara åker till Sverige igen på söndag och kommer hem på onsdag, vilket innebär för mig att jag blir här helt själv , eller ok barnen kommer efter skolan någon timme men sen åker dom till deras pappa! gud va skönt det ska bli har redan bestämt att sanna ska komma hit!

har en nu älsklingslåt ! den är från Juno , haha lyssnar på den hela tiden!



jag längar till helgen då är det lucia ! ska  bli roligt, men jag måste öva lite mer på texterna vi ska ju sjunga 17 st!
nu måste jag kila ska göra mig klar för stan!


jag och Anna ,som jag har känt i hela mitt liv!  <3

caio

Kommentarer
Postat av: Molly

Tack så mycket :)

2008-12-11 @ 12:10:26
URL: http://molkan.se
Postat av: Anna

Typsik felicia låt haha..

2008-12-11 @ 13:56:44
URL: http://annaangeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0