utekväll med sanna!

igår var det en roliga dag!  började med att jag och sanna gick på en julmarknad , åt en pirog och drack varmchoklad. sen gick vi till en trevlig thaiställe och åt middag! väldigt mysigt med lite vin o ch grejer, sen mötte vi upp sandra.karro ,carro, dompa och jessica! följde med dom till drug opera ?  var väldigt trevligt där snacka en massa och så. sen drog jag och sanna vidare till celtica, där var det väldigt mycket folk. det första som händer när vi är där är att en 80 årig gubbe tar sanna på röven ! haha vad gör en 80 årig gubbe ute så där sent liksom. sen är det någon som grepar tag om mitt  hår! och håller i det ,  jävla störda människa haha ! men  kvällen var väldigt rolig vi träffa några roliga människor å dansade och hade det skoj.

idag är det lucia , så man ska iväg runt halv fem för att träna lite, är lite nervös ska ju säga en vers inför alla människor och det är ju några hundra det! kanske man ska ta sig en lite hutt innan. haha skojja.
sen blir det fest  i natohuset , alla au pairena ska dit ! det blir som en sista fest tillsamman innan alla åker. kommer säkert bli väldigt roligt.

jag började packa igår med haha ! tyckte det var jätte smart , för man ju se hur mycket plats det blir kvar eller om det ens blir någon plats kvar. men sen nu kom ja ju på att ja måste ju ha kläder på mig dom sista dagarna jag är här så nu måste ja rota runt i väskan efter allt ! hah

nu ska ja vila mig lite inför allt! bye caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0