pepparkakor

ja vad ska man skriva!

 tycker det är lite jobbigt att gå upp tidigt på morgonen nu när det är mörkt !
var till ikea igår med Carro och sandra , köpte pepperkaksdeg , så när pojkarna kommer hem ska vi baka!
måste också komma ihåg att köpa en kuvert, måste skicka iväg mina papper till komvux !senast idag ,dom måste vara inne senast den 12/12. tränade även kickboxning igår , fast ingen av dom andra tjejerna vad där i går ! men det gick bra igår synd bara att ja lära vara med en person som inte kan slå , hon viftar så mycket med arman , och när man ska slå mot henne så står och håller hon så konstigt att hon inte får någon  balans eller vad man ska säga hon flyttar kuddarna hela tiden och har dom bara helt fel , så jag blev lite sur och sa till henne hur hon skulle stå och hålla plus att ja sa till henne flera gånger att hon slår helt fel, för det är viktigt att slå rätt så man inte får någe promblem. hoppas ja inte får vara med henne nästa gång , för när ja blir sur och  tränar så tar jag i mycket hårdare , så vem vet nästa gång kanske hon får en smäll!

om ja ska orka baka pepparkakor idag med barnen så måste ja sova nu! ser framför mig hur vilda  dom kommer vara och hur mycket mjöl och skit det kommer vara överallt !  ibland borde man inte lova så mycket haaha!

ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0