vill inte vara barnvakt

imorse när ja kommer ner till köket säger clara att Gabriel kanske blir hemma dag! men det konstiga är att han mår typ bra ,han är pigg och springer runt och härjar,  men dom åkte till skolan iaf för dom hade någon luciafika med föräldrarna idag, men får  väl se om han kommer tillbaka ! hoppas inte  vill träna idag , plus att  om han inte är sjuk då ska han fan inte vara hemma heller......!


nu kollar jag på halal-tv ! ett program som stör mig väldigt mycket, men ja måste bara se det !!!


Kommentarer
Postat av: Donna

Hahaha! Jag hatar också halal-tv men kan inte sluta kolla. Jag stör mig nå fruktansvärt och är arg efter varje program men kan inte låta bli att kolla :P

2008-12-12 @ 12:58:32
URL: http://hanafi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0