det börjar närma sig !

Ja snart är det hemfärd som gäller ! till Sverige . blir plugg för min del under våren iaf. roligt värre!

just nu sitter jag bara här, barnen har åkt till skolan clara åker till jobbet snart , nu när ja blir själv tänker jag nog kika lite på film nere i filmrummet!  blev lite sugen på att se ronja rövardotter faktiskt!!!

prata precis med Clara och hon vill att jag och några andra som ska vara med på lucian ska sjunga för hennes jobb! hehe låter roligt!


nu ska ja mysa bye bye

Kommentarer
Postat av: fia

jaaa jag är på! hhihi

2008-11-19 @ 17:22:03
Postat av: Felicia

dig hade jag nästan räknat med hehe ;P

2008-11-19 @ 20:38:12
URL: http://feliciap.blogg.sef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0