god kväll god kväll !

kom för ett tag sen hem från Fia !  vart dock ingen film men jag fick min paj iaf, bananpaj är nog den godaste pajen som finns , typ! tog mig även friheten när ja kom hem  att ta ut maxi en sväng , hade ju liksom inget bättre för mig.

så nu sitter jag här , har vädligt tråkigt! borde kanske sova snart  ska ju träna imorgon på förmiddan, med det är inge roligt att sova om man inte är trött!
Och imorgon är det ju barnvakt som gäller på kvällen, men om jag har lite tur så kanske hon kommer hem i lagom bra tid så jag hinner ta den sista metron som går 00,00 typ! alltså ta metron så jag kan gå ut! kommer även bli  cirkus imorgon haha, med Clara och pojkarna. väldans trevligt


kom på idag att jag stör mig på att jag inte kan gå runt här i Bryssel på kvällarna och vara helt lugn ! jag är inte en sån person som tänker på att saker han vara farligt jag orkar inte tänka så !  men nu har ja börjat gjort det . och det tycker jag är ganska moget ! hah

Kommentarer
Postat av: fia

asså! vi går ut ikväll hhahaha de vore kul! jag är lite pepp faktiskt! hihihih men hoppas clara kommer hem tidigt! puss

2008-11-15 @ 11:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0