goder morgon både herre och fru!

håller på att träna lite lucialåtar,  och ja jag vet att det ska goder afton inte morgon!

idag är det ju fredag vilket känns alldeles underbart ,slipper gå upp så tidigt och ja slipper gå ut med maxi tre gånger om dagen vilket är ännu bättre.

nu så här på morgonen ska ja och fia iväg och göra lite ärenden , ja ska lämna till baka min tintin tröja som är för liten, vill dock ha en ny. sen ska vi leta efter ett Cafe ? resteurange eller en bar  ? jag vet inte faktiskt ,men vi ska iaf hitta någon av dessa , för hon ska söka jobb! sen blir det träning med Fia Nathalie.

jag drömde så konstigt i natt haha ! Carrie och Charlotte och jag vi var i Thailand ! helt plösligt blir carrie dödad av en haj hon  blir avbiten mitt i tur eller hur man säger hah helt sjukt ! och Charlotte dör  hon med ,men ja minns inte varför. En  ganska konstig dröm tycker jag!   vattnet i Thailand var väldigt varmt haha!

nu ska ja kika lite på packart och klar sen ska ja göra mig klar!

min fina tintin tröja som inte är på tintin utan på Bianca Castafiore!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0