godi morgen

Just nu sitter jag här framför datron och lyssnar på Håkan Hellström ,kan morgonen börja bättre ? nja kan icke tro det!
idag ska jag äta lunch med fia och sanna ! vi ska även till svenska affären och köpa chips och dipp och gräddfil! vi ska ha film kväll imorgon !  barnen åker till sin pappa ikväll vilket gör att ja får sovmorgon imorgon wiee ! så det blir två slappa dagar för min del !!
imorgon ska jag även träffa caroline vi ska äta lunch med tror jag vi bestämde ! ska bli trevligt.

Är världens tråkigaste väder ute just nu grått och trist , hoppas det blir bättre lite senare!


jag jossan och lina inne på en ölaffär ungefär vid Grand place



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0