längtar till helgen

hoppas att det  blir roligt denna helg , hoppas det blir utgång ! är rätt taggad för det, men har även basaren som ja måste tänka på. Hm HM


imorgon måste ja fan byta min tintin tröja! i detta land så är det svårt att lämna tillbaka och byta saker , måste ha någon anledning och såne skit tydligen! om ni undrar vad såne betyder så är det sånt ! hitta på det nu tycker det lät bra!
imorgon blir det även träning en base pass bara men jag har lite ont ilåren sen igår ! sen hoppas jag det blir fika med alla gosnosar, var ett tag sen.

idag har ja insett att jag är bra på att läsa högt för barn, Gabriel håller nog med mig om den saken. han är så go den pojken har bara kramar mig hela tiden. visste inte att ja var så snäll!!


försökte göra om min blogg idag helt själv  ! haha kunde bara byta färg sen gjorde jag lite andra saker så några saker försvann, är inte så bra på sånt där , någon om har några bra råd att ge mig  ?

mina söta barn!




tråkigt att se katedraler  kanske men jag gillar att kolla påkatedraler/ kyrkor alla ser olika ut , och  vackra är dom ! det här är iaf Saint Micel katederalen som är den största i bryssel


Kommentarer
Postat av: Petrich

det är nog det värsta med webbshopping :/ men man kan ju byta annars!

2008-11-19 @ 20:51:10
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: jossan

jag hjälper dig med bloggen i morgon för nu är du offline på msn =)

2008-11-19 @ 23:45:54
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då får du bli bättre på det ;)



Sjutk mäktig kyrka!! :D

2008-11-21 @ 23:31:53
URL: http://sannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0