mysigt!

det är vad jag har just nu ! ligger här i sängen och håller på med datorn! har ju inte kunnat vila riktigt , jag har ju varit sjuk och har jobbat endå ! plus att barnen även var hemma två dagar. sen kom mina vänner hit !  som även åkte hem igår , känns  trist men ja kommer ju hem snart !!!   så nu njuter jag av att bara ligga här. men ja ska snart ta mig en dusch och ja tänkte även träna lite på lucia sångerna, kan inte alla än!  kanske inte har nämnt det jag , ja ska vara med i lucia kören här eller jag är med i den  men ja ska även vara med i lucia tåget! jag tror det kommer bli väldigt roligt.. så jag måste träna lite !

6 veckor kvar tills ja åker hem! tiden går väldigt fort , mamma ringde idag jag längtar hem nu! kände inte det så mycket ett tag här , men nu gör jag det!!!

måste även pluga upp mitt Matte och Naturkunskap när ja kommer hem! det ser ja konstigt nog fram imot! sen blir det att börja plugga på allvar ! hoppas jag iaf ,villa ha det där studentlivet! men det kommer nog att bli nästa år på våren måste ju som sagt ha Mab och Nb.. kanske man även ska ha enb ?




jag vid en stor fin katedral!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det måste vara nå fel på jossans blixt, blir alltid så blek på dom bilderna, hennes kamra gillar inte mig, men den här bilden som är tagen med fias kamera ser bra ut.. :P miss u honey. ses snart igen :) <3

2008-11-12 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0