ordning och reda !

kan man säga att jag inte är så bra på ! min väska försvann igår efter vi varit ute, man får lite smått panik ringer mamma ochb ber henne spärra mitt kort ! får lite ont imagen eftersom det inte är första gången jag är så slarvig ! går tillbaka dit vi var igår och frågar om dom sätt någon liten svart väska men icke !  och nu när ja  drar ut extra sängen och varför vet ja inte så ligger väskjäveln där ! varför i hela friden lägger ja den där ?  haha ! jadu ordning kommer nog aldrig vara min grej...  skjut mig någon !!


just ja nu ska ja skriva vad någon skrev haha! 
hey,! i found your number  in Delirium, you look guite nice, i like your hair and your smile ! where are you from?
 you don´t look like you´re from around here, tell me something more about  yourself!  HA så jävla fult !!!!!!!!!!! tur att man inte har detta nummer senare i livet !

puss caio

Kommentarer
Postat av: Emil

Filmen är gryt bra och jo han ser fan bra ut i filmen ;) Och Hej hej! :D

2008-11-28 @ 23:44:50
URL: http://eliassson.blogg.se/
Postat av: mamma

hur kan man glömma de?

2008-11-29 @ 00:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0