roligt kväll !!

igår hade jag en väldigt rolig kväll ! firade          som fyllde 24 år. Hon bjöd oss alla på en jätte stor öl. vi  gjorde en tävling på slutet vem som drack upp den först och självklart vann mitt lag! haha så vi vann en till.

hände en väldigt rolig sak, några satt upp ett kort på mig på en väg ! bilden är typ as ful står med en liten korg på huvet och flinar så mina kinder ser ut som två bollar! men iaf så skrev dom även mitt nr, vilket jag inte fattade att dom vernligen gjorde! men efter ett tag så fick ja ett sms från någon ! fatta först inget eftersom ja då inte  visste att dom verkligen skrev mitt nr. haha! ska skriva vad det stod sen, ska bara hitta min mobil först den är på vift !

denna kväll blir lugn , kanske fika på kyrkan  eller kanske bio ? fan vill ha mysfilmkväll med gotta! har ju slutat äta godis har hållt mig i tre veckor men funderar dock idag på att sluta! är så sugen på suraremmar !

tänkte bjuda på någon bild från gårdagen ! bye bye





Kommentarer
Postat av: Lina

haha, vem gör nåt sånt? crazy people, I said CRAZY PEOPLE!! :)

2008-12-04 @ 14:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0