saltlakrits

på torsdag ska ja på äta saltlakrits wiie !  fast det är ju inte det bästa så klart ! haha

jag är hungrig kan ju bero på att jag inte kan äta så mycket för att min hals göra för jävla ont ! så just nu tänker jag på all mat som jag inte har ätit på två månader och typ två veckor !  vill inte ha ont i halsen. köpte halstabletter på apoteket för 90 spänn må dom funka !! plus att jag fick någe tabletter av clara.

imorgon måste ja städa mitt rum , ska även tvätta en massa!  plus att ja kankse måste säga till clara att ja har haft sönder handtaget till fönstret , jag får inte upp fönstret just nu. kommer ju några polacker i veckan som ska fixa det dom glömde förra gången dom var här!  kanske ska tvinga dom att fixa fönstret åt mig.


jag hatar att vara trött och inte kan sova, vaknar nästan aldrig utvilad bara på helgerna typ eller när ja sover hos fia!  känner mig inte så trygg i det här rummet allt står på så fel ställen och jag kan inte möblera om heller för det bara går inte helt enkelt, får vila ut när ja kommer hem haha !

nu ska ja försöka sova ,

ciao ciao

Kommentarer
Postat av: mamma

krya på dig

2008-11-05 @ 13:25:27
Postat av: fia

haha ne jag vet! man sover inte gott hos dig! stackare! de är sant som du säger att man inte känner sig trygg! skumt de där

2008-11-05 @ 17:58:02
Postat av: jossan

weehoo imorgon kommer vi!! :D:D Håller på å packar nuja.. Visst har du en plattång??:P

2008-11-05 @ 22:28:23
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: nathalie

ska vi fika ikväll ? =)

2008-11-06 @ 10:58:24
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0