tisdag

skrev inget i söndags !   hade bestämt mig att jag skulle gå till teckande seriecentret , men så träffade jag på Anna och Ullis! var ett bra tag sen jag såg dom så det blev så att ja hängde på dom istället . vi åkte till någon turkgata med turkshopping! inte riktigt in grej men kul endå! sen hihih gick vi en sväng till horkvarteren och kolla runt lite, fick en sån där obehaglig känsla att ja inte skulle vara där , för alla killar som körde förbi vinkade till oss och ville att vi skulle hoppa in i deras bil! fattar inte det, i fönstren står det halvnakna horor och trycker , sen går det vi  omkring med massa kläder på oss , med  både  mössor och halsdukar. men vi gick inte där så länge ! Men det var endå lite roligt  har aldrig sett såna där förut!jag är glad att vi inte har några såndana horkvarter i Sverige det är ju inte vackert!

sen blev det lucia träning, sen fika ! sen lite senare så hade  vi väldigt roligt nere i metron , sjöng lite grann med lucia linnen på ! hahha ett minne kan ja lova....


så idag då ,  nu på förmiddan blir det iaf teckand seriecentret.

skriver mer sen!

bye caio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0