tjo hej

onsdag idag , dagarna går så fort!
 
hämta barnen vid bussen idag som jag alltid gör på onsdagar, det är rätt roligt för dom blir alltid så glada när dom ser mig , iaf Gabriel, idag kramade han mig mer än ovanligt , sen sa han att han älska mig haha!  jag måste vara en bra au pair ! sen gjorde jag pizza  till barnen och spagetti och pannbiff till mig! sen vart det lite tv .vi var rätt sega jag somna till och med en stund, tur att det var vid tv:n , dom sitter som fastklistrade ,så man vågar somna till en kvart eller så! haha...

senare ikväll ska jag iväg och träna vilket känns väldigt skönt. helgen som kommer bli lugn för mig del, film på fredag och barnvakt på lördag! 

nu ska ja fixa med tvätten !



belgisk våffla , tycker dock den är godare utan en massa saker på!
caio

Kommentarer
Postat av: mamma

ser jättegott ut

2008-11-12 @ 21:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0