träning !

idag var ett av mina barn "sjuk", så jag var hemma med han ! synd bara att ja missade ikea med carro och sandra


kom nyss hem från kickboxningen , är helt slut! idag  var det extra roligt för jag fick "slåss" imot en tjej som var i lika storlek som mig,  så jag kunde verkligen ta ut mig ordentligt !  inte ofta man hittar en i samma längd och storlek när man är ganska kort!

så nu sitter jag här , ska snart duscha och krypa ner i sängen min! mina arma är typ död nästan så jag icke orkar skriva !

och imorgon verkar det som att det blir bio !twighlight har premiär här imorgon, och den måste man ju se! med sanna ska ja se den iaf

ciao..

Kommentarer
Postat av: nathalie

vad fan då jag sa ju att jag också ville se den :P

2008-11-26 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0