Turist

har varit två roliga dagar ! hoppas för Lina och jossan också haha..

igår shoppa vi lite , sen åt vi middag hemma hos mig ! sen drog vi hem till mikaela och hälsa på mina vänner här ! jag hade väldigt trevligt , men vi gick hem typ kvart i tolv vi har lite sega , så vi kollade på film och åt massa godis och jordnörsringar sen när vi kom hem ! väldigt mysigt.

sen idag var vi varit ute lite och kollar på lite turist grejer ! vi åt våffla  och kolla på byggnader. så just nu sitter vi hemma hos mig och vila lite , vi ska till fia senare och mysa med henne , ska kolla på film och fia ska även klippa mig och färga mitt hår !

blir verkligen en skön och mysig helg för mig och ja njuter av varje minut...




Kommentarer
Postat av: Lovisa

Snyggt typsnitt på headern! :)

2008-11-08 @ 21:16:07
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Postat av: mamma

hunden ser ut som gris. vi har varit på kalas hos kristin idag.längtar efter dig. puss

2008-11-09 @ 17:17:40
Postat av: LINA

haha, jossans hand men det ser verkligen ut som min :)

2008-11-12 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0