flingor

just nu sitter jag och  äter flingor , bara flingor är faktiskt gott !

idag har ja gjort lite mer än ja  brukar göra , jag har varit på ikea med clara , hon hade en del saker att köpa . 6 bokhyllor två överskåp anslagstavlor och en massa mer . det var ju tur att ja var hemma och kunde hjälpa henne tycker jag ! för då passa ja även  på att äta lunch, och köpa tunnbröd! plus att ja fika också ! man blir ju ganska trött av at t gå på ikea i flera timmar!  sen föra att få hem allt lära vi ta en taxi som dom har på ikea ,taxigubben var väldigt snäll och hjälpte oss med alla saker ! ja tror han fick skapligdricks ! på torsdag och fredag kommer det att vara polacker ? i hela huset, dom ska göra om i köket sen ska dom fika rören ,fixa med bokhyllorna mm, så jag kommer nog att vara instängd på mitt rum i två dagar! känns lite läskigt att ha en massa killar i hela huset och bara jag själv hemma.

nu har jag tänkt att kolla lite på rederiet  ! ha en bra kväll alla ...

Kommentarer
Postat av: Sophie

tack så mycket :D desamma!

2008-10-07 @ 20:43:11
URL: http://phhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0