fredag ! många frågor

tog idén från malin! hihi

Svara ärligt!

Om dig
1. Hur gammal är du? 19.
2. Hur lång är du? 157 cm
3. Vart bor du? Järbo / tillfälligt i Bryssel
4. Är du nöjd med ditt rum? nja !

Sex
1. Brukar du ofta ha sex? inte nu! pojkvän hemma i sverige .
2. Har du haft sex mer än 20 gånger? ja
3. Har du ätit något som legat på någon annans kropp?  nej!
5. Har du haft sex på en offentlig plats? nej!

Godis
1. Hur mycket pengar lägger du på godis i veckan? 10 - 20  kr.
2. Tycker du om lakrits? lakrits är underbart gott..
3. Har du någonsin känt dig tjock efter en godis kväll? alltid haha!
4. Har du handlat godis för över 100 kr på en kväll? nej och det kommer jag nog aldrig göra.

Fest
1. Ungefär hur ofta festar du per halvår? inte mycket , kan inte skriva exakt
2. Vad innehåller den bästa drinken? vin
3. Har du ens varit full? ja
4. Brukar du ofta göra saker du ångrar på fyllan? ja , jag pratar så himmla mycket , plus att ja kan bli dum i mun
5. Vem anser du vara party kungen/drottningen? edvarld haha!

Vänner
1. Vem är snyggast i din klass/ditt jobb? jag!
2. Vilken av dina vänner har vackrast röst? haha vet ärligt inte.
3. Vilken av dina vänner har bäst humor? Lina hon är sjuk ;)
4. Vem skulle du vilja hångla med *för en kväll* för att se hur det var? Henrik Larsson.
5. Räkna upp max tio vänner men minst 5 vänner du tycker om: Lina Jossan Anna Malin B Madde Emilie Fia.


Blandat
Brukar du komma i tid: ibland , ibland inte
Vad hade du i din mun senast: en godis hihi
När mår du bra: När jag får vara med min älskling vilket ja inte får nu på över tre månader vädligt jobbigt, när jag är med vänner  , och när jag är med min famlij /släkt.
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: lite nere , längtar hem till alla idag!
Kan du laga mat: jag är bäst på mat!
Vad tycker du om fötter: viktiga kroppsdelar , men lite äkliga.
Är du smart: ja haha ibland
Är du aktiv i skolan: inte för tillfället , men det kommer !
Vad saknar du: Mikael, hela min familj alla mina vänner så mkt <3
När och varför grät du senast: idag! jag längade hem
Var det pinsamt att svara på det: nej
Hade du en bra kväll igår: ja, jag var med fia och kolla på film !
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Vad ska du göra i sommar: njuta , jobba umås med alla
Är du nöjd med ditt liv: ja det är jag !
Vad vill du jobba som?: funderar väldigt mycket på det just nu och jag är inte helt säker  än!
Har du tråkigt just nu: ja!
Vad gör livet värt att leva: familjen mikael vännerna,  god mat :D
Vad i livet ångrar du: ingenting
Är du musikalisk: haha nej ! från  _
Vad lyssnar du på för musik: blandat,  från klassiskt till rock
Kategoriserar du dig själv i någon stil: nej!
Är du bortskämd: med kärlek !  plus kanske lite mer haha!
Är du trött: lite lätt seg
Vad gör du imorgon: shoppar!


Din första
Första operation: har inte gjort någon!
Första piercingen: I öronen
Första bästa vän: Johanna
Första priset: längskidor?
Första sporten du började på: längdskidor tror jag!
Första husdjuret: kanin
Första semestern: det minns jag inte!
Första konserten: moraträskt, inte fan vet jag !
Första kärleken: patrik

Favoriter
Filmer: Brave Haert , Titanic , många flera !
Tv-program: desperat , sex and the city , hell´s kitchen
Musik: Håkan Hellström
Drink: ingen
Kroppsdel: låren rumpan!
Sport: Fotboll.
Plagg: jeans
Skola: gullhed
Bok: ängeln på sjunde trappsteget!

Just nu
Äter du: Nej.
Dricker du: Nej.
Ska du: Fia , filmkväll med Fia Anna Natta Sanna
Lyssnar du på: inget ,
Väntar du på:  att klockan ska bli halv åtta
Tittar du på: dataskärmen
 Har på du på dig: Kläder

Vad du föredrar(motsatta könet)
Läppar eller ögon: Ögon.
Kramar eller kyssar: kramar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar:  ?
Busig eller lydig: båda haha

Har du någonsin.
Kysst en främling: Ja.
Druckit bubblor:r såpbubblor ?   nej
Brutit ett ben: nej
Rymt hemifrån: ja när jag var liten så rymde jag till en jordhög utan för mitt hus ! jag tänkte bo där föralltid
Röntgats: Ja.
Krossat någons hjärta: ne det har jag inte!
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Ja.
Gråtit när någon dött: ja

Tror du på
Gud:  ja!
Mirakel: Nej.
Aliens: nej
Magi: Nej.
Himlen:  nej
Tomten: Nej
Kyssas på första träffen:  om man har lust så är det väl inge problem !
Änglar: Nej


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Håller med dig till fullo!

Har du några egna erfarenheter i ämnet? :)

2008-10-04 @ 00:57:57
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0