hahaha!

har haft en väldigt rolig helg ! tack alla som var med haha!

är lite seg just nu kom hem halv 6 i morse, att gå ut här inte som sverige direkt, man går ut typ när krogen stänger i svergie..

men iaf nu är jag hos fia och vi gör oss klara för vi ska iväg och fika !
fia fick en ide för ett tag sen , hon ville testa om jag fick plats  i hennes väska, så klart lära vi testa detta haha ! jag fick plats...


jag har även hittat en mjölk som ja kan dricka här , inte bara mjölk men med oboy går det perfekt!

måste även säga en sak som har hänt , men ja vet att mamma kommer skaka på huvet när hon läser detta och tycka att  hon har en hemskt slarvig dotter , och undra hur ja ska klara mig i livet ! men tyvär är dette en sak jag måste berätta! hahaha
jag köpte smink igår, efter tio minuter så tappar ja bort kassen! jag letar men ja hittar icke min kasse! ja vad skulle man göra då da ? det var ju bara att gå tillbaka till affären och köpa nytt smink igen, hon i kassan kolla lite konsitgt på mig när hon ser att ja köper exakt samma saker igen. så jag säger vad som har hänt!  och hon tyckte synd om mig så jag fick faktiskt ett läppstift från dior, och en väska och två rosabandet rosetter, vilken ängel!

fan ja är så slarvig ! men det fick nästan jämt upp endå ! plus att ja hitta 5 euro på backen när ja skulle till fia igår..


Kommentarer
Postat av: mamma och ofelia

ja det är våran felicia de typiskt dej .vi är så glada att du mår bra igen. älskar dig

2008-10-19 @ 17:11:47
Postat av: nattis

haahh du är ju världens sötaste

2008-10-21 @ 01:23:16
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0