Håkan Hellström

han får en verkligen på bra humör ! älskar han

fick ett samtal från mina kära storsyster idag ! vart så glad.

idag ska jag vara med barnen och deras pappa, han ska spela tennis och ja ska vakta dom ! vi kan inte vara hemma just nu för , det är ju folk här och fixar saker så det är lite mkt saker överallt och gabriel och adrian  är ju ganska busiga av sig så det är bättre att vi leker någon annanstans idag!

men just nu sitter jag ju här vi datron , har även kollar pp Balto och ätit lite godis!!

skriver mer sen !

är så glad att ja har alla mina vänner och syskon och föräldrar ! chaio


 denna låt är en av dom  som finns !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Näe jag skulle få dej glad Gud vad jag ångrar mej! Jag hade chansen? kanske? Jag tog den inte...

2008-10-16 @ 01:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0