idag är det onsdag !

onsdag ja !  börjat dagen med svensson svensson, grymt roligt  tycker jag. sen hämta jag baren vid bussen!
gjorde lunch åt dom och mig , sen gjorde vi även choklad bollar!  men det är inte så lätt att baka med två ungar som ska ta i  allt och slicka på allt  ! jag äter iaf inte det vi bakar haha!!

idag ska ja göra god mat ,potatisgratäng med något kött ! mums..
sen lite senare blir det fika med dom som ja  brukar fika med ! trevligt trevligt

har även pratat med mamma idag, kändes skönt att prata ,jag hade så mycket att prata om! och så är det skönt att höra en kär röst  eller vad man nu säger , trevligt var det ialla fall .


Ge mig ett bra  tips på julklappar till pojkvänner!

Chaio!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0