strejk

clara berätta för mig igår att det kan bli strejk med tåg och flyg under julen. fan om det blir det, jag ska åka hem den 22/12 inge senare än det , då går jag hem. eller så får mike hämta mig haha!

idag en sån där seg dag finns ju inget att göra på dagarna nästan, har läst aftonbladet och expressen, men det ju inte så roligt för det är ju bara oroligheter hela tiden. har även chess titans.

hoppas det blir fika kväll vill träffa lite roliga människor.

jag tycker att kisse är en väldigt konstig männsika , jag tror hon inte ens fattar något. hjärnan är ju som bortblåst. haha stackarn!!


jag och jossan i sommar, jag längar tillbaka ! hade så roligt.


Kommentarer
Postat av: Sophie

Sv: Tack så mycket :D

Jag längtar också tillbaks till sommaren!

2008-10-08 @ 16:44:35
URL: http://phhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0