träning !

har inte skrivit på ett tag, har inte haft lust faktiskt.
men det har inte hänt så mycket endå, slappat en hel del.tränar lite!

hoppas helgen blir rolig  ! middag hos mig , fest på lördag..söndag fika ? hehe


just nu sitter jag här och lyssnar på musik och funderar på vad som händer när ja kommer hem till sverige , vill jag ?  asså jag vill hem till min familj och mina vänner men sandviken är inget som lockar mig haha! vill ut vill inte fastna! men jag hoppas vi göra det som vi sa ! annars gör jag det själv...


just nu är madcon- beggin som jag lyssnar mest på , så skönt låt !

Kommentarer
Postat av: jossan

wehoo nu är det bara två veckor kvar tills jag å lina kommer :D Hihi.

Jag vill inte heller fastna ännu mer än vad jag redan har, vi måste dra nånstans!!

2008-10-24 @ 14:21:44
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: Emelie

har du inte killen kvar ?

2008-10-29 @ 11:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0