wohoo!

barnen ska åter igen vara hos sin pappa i två dagar! nice .

idag har ja tränat med mig själv eftersom det är typ bara jag som verkar kunna träna på torsdag lunch ! men det är skönt att träna själv också.  vill hitta på något ikväll kolla på film eller kanske bio ? får se om fia har lust annars blir det väl att hyra film kanske ! vill iaf äta popcorn idag , så jag måste  väl kanske sticka och handla det nu , plus att ja måste fixa ett nytt metro månads kort !

imorgon ska jag och fia åka till en waterloo? och gå på en svensk affär, jag måste ha saltlakrits. det är den tiden på månaden nu !

just  ja den 6 november kommer dom , Lina och Jossan ! fan det de ska bli så roligt, jag håller reden på att planerar vad vi ska göra !  längtar så mkt

miss you baby <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0