fontän bad!

jag har inte badat i någon fontän men gabriel och adrian , eller bada kanske man inte kan säga men till hälften iaf.
vi ha de gått och köpt glass eftersom det är kanon väder här i bryssel, skön att slippa gå med jacka och sånt , man kan till och med gå med t-shirt på kvällen, men iaf så gick vi vidare till en stor park med ens stor fontän. jag sa att dom fick doppa fötterna men innan ja hann se så var dom i haha! ganska roligt att sen men ja fick lite panik men det gick bra !!

sen hade gabriel vatten krig här hemma. han är en liten busing...

jag är ganska slut efter denna dag , har även haft franska! men har haft väldigt roligt


nu har jag tänkt mig att kolla på la vie en rose.



parken ligger precis brevid denna :)
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0