franska skit

var på min franska idag , i kanske en timme , jag höll på att sommna så jag tyckte det var bättre om jag gick hem , plus att min lärare är lite dum! jag fattar ju inte vad hon säger och när hon fråga mig idag om något, sa ja på engelska att ja inte vet, då blir hon arg för att ja pratar engelska , men då säger ja snällt att ja inte kan prata franska , och det är anledningen varför jag är här , då skriker hon åt mig no english ! jag tycker hon är dum hur ska ja kunna veta vad hon vill ?  jag tycker det är dumt att ja bara ska säga efter henne och sen inte ens veta vad ja har sagt !  eller har ja fel?

nu sitter ja här hemma och letat efter ett recpet på fiskgratäng som ja tänkte göra till middag ida ! mums .....

ska träna ida också , så ja måste skynda mig lite , bye bye

Kommentarer
Postat av: natahlie

det var EXAKT lika dant för mig i början.. höll typ på att börja grina varje gång för jag kände mig så dum. men det går fort, jag lvar :) puss

2008-09-25 @ 12:00:21
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0