förbannad !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha , jag skrattar åt dig med, du bor här och sen skriver du i en kommentar som typ hur många kan se , och eftersom vi bor i svergie är det nog rätt många svenskar! att du tycker att alla svenskar är fula!  
jag tål verkligen inte sånt  , fan det är ju samma om ja skulle säga att alla muslimer är knäppa och att deras religon är helt jävla dum, och att den bara  går ut på våld! och att alla muslimer är så fula i sina jävla slöjor och heltäckande baddräckter eller vad det nu heter ?  .. fan man kan inte skriva så .  man måste fatta vad som är rätt och fel att uttrycka sig om.

 så tycker jag..  eller säg till om ja har fel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu ska ja till fia och ha myskväll !

bye ybe

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Få en eller flera presenter hem gratis av mig. Det är alltså ingen tävling.

Läs mer här:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/du-far-en-present-av-mig.html#comment

2008-09-27 @ 19:06:44
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: ...

Du har rätt Flizan =)

2008-09-28 @ 01:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0