ikea

idag har jag och carolina varit på ikea!  fia skulle följt med men hon är sjuk stackarn.. men vi ska åka dit flera gånger!
det känndes skönt att se lite svenska varor hihi, för dom har ju typ "food shop".. 
först åt vi en korv , sen åt vi köttbukllar med lingonsylt och gräddsås, för jävla gott..
sen handla vi lite! jag köpte pågens kanel gifflar och ekströms nyponsoppa ,mums! carolina köpte nyponsoppa och marabu ? mjölkchoklad ! 

när vi satt och åt började vi prata om julen, vad man har på julbordet  och sånt! längtar lite till julen

ibland känner man sig för svensk! vi handlar kläder på hm när det finns en massa andra roliga affärer som inte finns hemma . sen letar vi upp ikea för att köpa svenska grejer efter bara två veckor haha ! men det är väl endå härligt på något sätt ,hur mycket man tycker om sverige.! fast jag gillar verkligen bryssel jag trivs här!


nu ska ja kolla på doobido haha! bye bye


Kommentarer
Postat av: mamma

det gick inte så bra att chatta idag ,det måste va nåt fel sov gott

2008-09-15 @ 21:44:41
Postat av: Lisa

Haha, aldrig blir man så svensk som när man är utomlands:p

2008-09-16 @ 19:44:28
URL: http://lajsastaahl.blogg.se/
Postat av: jossan

tack:) Jaa jag måste verkligen komma ner å hälsa på i antingen oktober eller november! om jag vågar:P



Hehe,smart att gå på ikea&hm:P Då är det nått som du inte missar med sverige medans du är utomlands iaf:P

Puss!

2008-09-16 @ 22:04:59
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh, vad roligt att vara aupair^^kram

2008-09-17 @ 15:45:00
URL: http://lajsastaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0