ledig

idag är ja nästan ledig , barnen ska till sin pappa idag och stannar där i två dagar ! har tagit reda på deras rum och kläder , sen har ja ju hunden också, men promenader är ju bra !


blev ingen franska kurs för mig ida, clara ska skriva en lapp till läraren för att tala om att ja inte fattar , men att ja vill lära mig. sen lova hon att  hon ska översätta allt ja skrivtoch lära mig hur man uttalar orden rätt, men så jag iaf vet vad ja säger och skriver, sen skulle hon lära mig lite annat som är  bra ! hon är vekligen snäll !

ska vara med fia idag/ kväll , tror hon skulle sova här ! roligt ...



Kommentarer
Postat av: bitte

ha en bra dag

2008-09-25 @ 12:59:29
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Roligt att höra att du har det bra..

Vi saknar dig.

2008-09-25 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0