mys lördag

lördagen blev väldigt mysig och lugn , jag fia och hennes "barn" oda ? vet inte riktigt hur det stavas det är ett norskt namn . men iaf vi kolla på film och åt popcorn och godis, mumsigt!
kan verkligen inte fatta att oda bara är 13 , eller ska fylla 13.  hon är verkar så mycket äldre plus att hon också kan prata franska och engelska, plus sitt eget språk norksa. hon har även fysik på engelska. fan hon är helt otrolig. men har man en ambassadör som mamma kanske man måste kunna sådant.

idag blir det fika med några tjejer inne i De Brouckére.  idag har jag varit i Bryssel i en måndad, har bara några månader kvar nu!

men tiden går fort om man har saker att se fram imot , mina söta vänner Lina och Jossan har tänkt att komma typ i början  av november, familjen ? vet ja inte än .  sen ska ja få servera på Claras födelsedagsmiddag, vilket jag även då får extra pengar för. sen blir det ju jul och jag ska vara med i lucian, jag och fia alltså. sen blir det en till "fest" jag ska hjälpa till på , clara ska ha en avskedsfest innan hon åker till sverige och jobbar i ett år.

mike och jag har bestämt att vi ska ta en vecka tsm när ja kommer hem! låter mycket bättre bara han och jag .

nu ska ja dra bye







Kommentarer
Postat av: jossan

vad fin du var på bilden! :)

2008-09-28 @ 14:51:11
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: mamma

sötas i hela världen

2008-09-29 @ 13:46:40
Postat av: K

felicia alltid lika fin! :)

2008-09-30 @ 15:00:49
Postat av: Sophie

Fin du är! :) Gillar ditt hår ;D

2008-10-07 @ 16:02:57
URL: http://phhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0