mysig kväll !

vart ingen träning idag. ! ingen sminkning heller, hade blivit någe fel med tid så ja tar nästa  vecka stället!

 nu på kvällen har ja varit med Karro Carolina Sandra och Estelle, vi åt middag ,väldigt mysigt ! åt en väldigt god biff! blodig så klar !!!!  muma .. sen blev det god glass. hade väldigt trevligt .

så nu tänkte jag kika på något kanske dobido.

imorgon blir det ikea på dagen och mysa med fia på kvällen , om hon inte är för bakis vill säga ! haha


tänkte även säga att ja saknar min mammi !<3

Kommentarer
Postat av: Petra

Du är ju barnslig som måste påpeka mina åsikter. Jag har väl mina egna åsikter, och min egen smak? Är det fel, jag kanske inte dras till alla svenskar, har det slagit dig?

2008-09-27 @ 12:26:22
URL: http://lillabil.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha! dras inte till alla svenskar _?, men alla var ju fula sa du ju ?

2008-09-27 @ 15:03:47
URL: http://feliciap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0