wooho igen

Jag blev utmanad av söta desireé  )

5 saker i min frys:
- fisk
- glass
- svanska  Köttbullar
- broccoli
- kyckling

5 saker i min garderob:
- Kläder
- väskor
- karta över bryssel
- smink
- halsdukar

5 saker i min bil: (har ingen, )
har inte varit hemma på en månda typ ,så jag vet inte hur mikes bil ser ut !

 5 saker i min handväska:
- Plånbok
- en metrokarta
- Mobil
- halstabletter
- european health insurance card

5 personer jag utmanar att göra denna listan:
Malin Blom
Jossan
carolina  blom
sofia liljedahl
Natahlie persson


förlåt om ja inte länka !




Kommentarer
Postat av: jossan

tack för utmaningen men den var ju inte så rolig:P i frysen har jag ingenting förutom frysta bär och nån matlåda. i garderoben har jag bara kläder, bil har jag inte, och har inte något speciellt innehåll i handväskan heller:P haha

2008-09-25 @ 12:39:15
URL: http://j0zz4n.blogg.se/
Postat av: Felicia

haha du är då hopplös jossan ; )

2008-09-25 @ 18:07:50
URL: http://feliciap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0