kanske börja på riktigt nu!

ja nu var man tillbaka igen , varför jag inte har skrivit på ett bra tag är för att ja har bott hos min pappa i sandviken. hans fru och alla barnen har varit i flp, så då passade jag på att få lite kvalitets tid med min fader! har varit trevligt och ibland otrevligt men som sagt denna tid kommer jag inte på uppleva mer! efter som att det bor fem barn där borta så det har varit svårt på många år att på ha pappa för sig själv, men ja tackar  för denna tid!

nu är jag alltså i Järbo igen! faktiskt ganska trevligt att få sova i sitt egna rum, har typ bara sovit där högst sju gånger sen ja kom hem från Belgien , jag har varit lite på vift nu en tid. jag har nog lite panik inom mig,

idag har jag matte prov, woho! får ser hur det går , borde kanske träna lite inför det nu men vem fan orkar ?

haha för några dagar sen drömde jag en väldigt bra dröm eller en underbar dröm !
jag träffade Håkan Hellström och han blev kär i mig, vi blev typ tsm, fyfan vilken vacker dröm varför vaknade jag ?

nu måste jag göra mig klar inför en heldag i skolan! bye  ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0